2017. május 5.

Kizumono 02 felirat

Sziasztok!

Nagyon régen volt már frissítés, viszont azóta sok minden történt az anime scene-ben.

Elkészültem a Kizumono második részével. Sajnos elég hányattatott sorsú film lett ebből. Szinte alig van rendes forrás hozzá, így át kellett időzítenem a korábbi feliratot.

Mostantól a ReinForce féle kiadáshoz készül a felirat. Mivel nincsen rendes angol csapat, aki felvállalná a kiadását, így erre a raw-ra esett a választásom. Nyilván máshoz is jó lesz a felirat, de én csak ezt ellenőriztem.

Sajnos a Nyaa oldalnak vége, de szerencsére már van helyettese. A régi bejegyzések linkjeit még nem javítottam. Majd ez is elkövetkezik, amint stabilizálódik a helyzet.
A BakaBT teljesen privát lett, így azok a linkek is csak tagoknak lesznek érvényesek, elvileg.

Owarimonogatari S2 hírt láttam. Én készen állok, de addig még bőven van idő. :D

19 megjegyzés:

  1. Köszönöm a fordítást, és ReinForce-hoz való igazításért még külön köszönet. Owari 2-t nem tudom hogy tervezitek, mert RF a legjobb minőségben, BD rawokat ad csak ki - amit én mindig megvárok, de sokan nem örülnének neki, gondolom.

    VálaszTörlés
  2. Elképesztő!!! Köszönet a feliratért! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen. :)

    Benyo1982

    VálaszTörlés
  4. Hú, de jó vagy. :D

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen, vártam már a Nekketsu-t magyarul is ^^

    VálaszTörlés
  6. Nyaa pantsu helyett nyaa.si a menő. :D HorribleSubs IRC csatiján volt ez téma matt-el, hogy valami féle svindli dolgok történnek nyaa pantsu környékén, és a nyaa.si mögött sokkal megbízhatóbb csapat van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyaa.si mögött ez eredeti Nyaa-s csapat áll, de érdemes is megnézni, hogy minden Raw csapat oldaláról is őket lehet elérni. :)

      Törlés
    2. Igen, most már egyértelmű, hogy a .si oldal a nyerő. Amikor ez a bejegyzés íródott, még nem volt teljesen biztos a helyzet. A kezdeti nagy lendület viszont alábbhagyott a pantsunál.

      Törlés
  7. Hali ma megjelent a Kizumonogatari III: Reiketsu-hen bd-s verzió kb mikorra várható majd a felirat? köszi előre is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is láttam már.
      Talán a jövő héten elkezdem, ha megfelelő lesz az angol felirat. Én kb. egy hónapot adok magamnak, hogy elkészüljön a felirat. Ez függ attól is, hogy éppen van-e kedven fordítani. Jó lenne az Owarimonogatari S2 előtt befejezni.

      Törlés
    2. Szia!
      Hogy áll a fordítás? Nem siettetésből kérdezem csak kíváncsiság.

      Törlés
    3. Szia!
      940 sorból 680 készen van. Nagyrészt már lefordítottam. Egy-két sornyi változás még lehet.

      Törlés
    4. Köszi, már várjuk :D Közben már az owari s2 is kezdődik :D

      Törlés
    5. Nemcsakhogy kezdődik, hanem már vége is. Jenleg 7. a myanimelisten 9.12-vel... Állítólag sorozatlezáró T.T

      Törlés
    6. Már a 2. ugyanannyi ponttal, mint Kimi no Na wa.

      Törlés