2019. január 2.

Owarimonogatari Second kész


Elkészült. :D


15 megjegyzés:

  1. Örök hála!
    És ha minden igaz már csak egyetlen film van vissza, amit előre is köszönök!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nem kell elhamarkodni, hogy csak egy film lesz. Mert folytatódhat az Orokamonogatarival is.

      Törlés
  2. Köszi papa, én mondjuk tegnapra vártam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy viccesebb lett volna, hogy pont egy éve nyűglődöm rajta, de mégis elkészült. :D
      Csak frissítenem kellett a blog bejegyzés dátumát, mert különben nem kerül előre a listában, így elveszett a 2018. január 01.

      Törlés
  3. Köszi! Biztam benned, hogy nem hagyod cserben a monogatari szériát!

    VálaszTörlés
  4. Köszi! Párszor meg fogom nézni ezt is:D

    VálaszTörlés
  5. Ennél jobban nem is kezdődhetne az év :D
    Köszi, isten vagy

    VálaszTörlés
  6. Sírva fakadtam örömömben :D Nagyon köszönöm :D

    VálaszTörlés
  7. Na jó az hogy ezt hajnal fél háromkor megláttam akkorát ütött hogy Obama is felkapta rá a fejét O.o Asszem most nem megyek mégse aludni... :D Köszi hogy elkészitetted végül!
    Üdvözlettel: Hell

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretném megerösiteni igyis hogy végignéztem. Köszönöm!
      Hell

      Törlés
  8. Köszönjük, nagyon vártuk :D

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm az eddigieket, és készülj mester! https://www.animenewsnetwork.com/daily-briefs/2019-02-05/monogatari-series-franchise-website-launches-countdown/.143024

    VálaszTörlés
  10. Már van forrás a Zoku Owarimonogatarihoz is. Várható valamikor?

    VálaszTörlés