2015. március 27.

Monogatari Series: Second Season

A Bakemonogatari folytatása új történetekkel. A stílus maradt. Shaft minden mennyiségben.

A kimaradt részek összefoglaló epizódok, nem tartalmaznak új jelenetet. Ezért nincs hozzá felirat.

A felirat a HorribleSubs változathoz illik.
TV felirat: Monogatari S2 01-26

A Coalgirls kiadása.
Blu-ray feliratok: CG Monogatari S2

A Seed-Raws féle 720p blu-ray kiadásban megtalálható az eddig megjelent *monogatari kiadás.
A Kizumonogatari és az utána következők nem!
Minden rész BD: *monogatari series ALL

15 megjegyzés:

  1. Helló!
    A világért sem akarlak siettetni, de mikor számíthatunk a 25. részre?
    Bocsáss meg, de gyilkos ez a tudatlanság:O..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most készül, úgy a felénél vagyok. Szerintem hétvégére készen lesz, ha minden jól alakul.

      Törlés
  2. Szia! A feliratra ha rákattintok, csak egy oldalnyi szöveg jön ki ( ami nem értelmes) de letölteni nem tudom :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nálam működik. Rar fájlokba van tömörítve. Próbáld meg egy jobb klikk, Hivatkozás mentése más néven... paranccsal lementeni.
      Kicsomagolni meg pl. a WinRAR vagy az ingyenes 7zip segítségével tudod. Keress rá Google-ben.

      Törlés
  3. Eddig az animeaddictsról töltöttem le ennek a feliratát, de most hogy így az erdeti oldalra lettem terelve, késztetést érzek a feliratkészítés megköszönésére. ^^
    Ganbare~

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm az eddigi munkátokat.:)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen a feliratot!
    De csak én nem találom köztük a 6,11,16 rész feliratát?

    VálaszTörlés
  7. Bocsánat, én vagyok a hülye, kérlek az előző üzenetem második felét hagyd figyelmen kívül :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi az összes Monogatari fordítást.

    VálaszTörlés
  9. a 6. résznek a felirata hiányzik
    amúgy köszi a feliratot :)

    VálaszTörlés
  10. Nem hiányzik..A 6 rész Special visszatekintés olyan amit láttál.

    VálaszTörlés
  11. Először is köszi a feliratokat. ;)

    Másodszor.. Picit úgy tűnik, mint ha el lustultatok volna... Úgy értem attol, hogy visszatekintés, még lefordíthattátok volna a 6. 11. és 16. részt... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Azok a részek valójában nem létező epizódok. A televíziós vetítés idején kellett a stúdiónak valamit kitalálnia, mivel nem készültek el időben a Hanamonogatari anime változatával.
      Gondolom kötötte őket a szerződés, így mindenképpen ki kellett tölteniük a műsoridőt, így a legegyszerűbb egy összefoglaló rész elkészítése volt.
      Szóval csak egy emlék, aki anno tévén követte a sorozatot. :D

      A blu-ray változatban nincsenek meg ezek a részek.

      Törlés